logo, branding, fotografie, advertentie, e-mailing, copywriting & website

chrisma – the golden touch

Sinds 2007 realiseert Chrisma exclusieve totaalrenovaties en high-class interieurvormgeving in Knokke. Met een passie voor topmaterialen en designmeubilair werkt het Chrisma-team projecten uit van ruwbouw tot bedlinnen. Chrisma, kort voor Chris Maes, heeft ondertussen meer dan 300 succesvolle realisaties op zijn palmares.

Chris kwam bij ons aankloppen om de volledige branding uit te werken. We startten met een toepasselijk logo, trokken deze stijl door in de website en werkten het af met klassevolle fotografie. Op de website staan de projecten resoluut op de voorgrond. Vacatures op social media, nieuwsbrieven, advertenties, brochures, … you name it, we made it! Top of the bill zijn de unieke gouden werfborden.

E-mailing

Met een driemaandelijkse e-mailing tonen we de nieuwste realisaties van Chrisma. Een goede frequentie om in het hoofd en het hart van de klant te blijven hangen zonder hen te overladen met mails. We gieten elke e-mail in een stijlvolle lay-out met toffe copy. De kerstwensen maakten we extra speciaal en uiterst specifiek: Merry Chrisma(s)!

Brochure

Selectie projecten

Logo & branding

The golden touch from start to finish is niet alleen de slogan van Chrisma. We trokken dit idee ook door in de huisstijl met het gouden embleem – dat trouwens de initialen van zaakvoerder Chris Maes vormt. Voor het drukwerk gebruiken we steeds goudfolie: een high-end afwerking voor een high-end interieurbedrijf.

Fotografie

Interieurs met een topafwerking fotograferen maakt ons altijd gelukkig. Bijna elke maand gaan we, samen met fotograaf Lucas (Het Beeldcollectief), op pad om de meest unieke interieurs vast te leggen op beeld. Faldona leidt de shoots in goede banen. De stijlvolle beelden met zowel ruimtelijke shots als precieze detailfoto’s tillen alle communicatie naar een hoger niveau.