WEBSITE, LOGO, HUISSTIJL, BRANDING

marie méro – belgian design

Marie-Méro is een Belgisch modemerk, opgestart als familiebedrijf in 1971. Met de tweede generatie aan het roer, o.l.v. de broers Steven en Ruben Van der Elst, is het een gevestigde brand in de modesector. Moeders, dochters en vriendinnen van alle leeftijden vinden er keer op keer een stijlvolle outfit, voor elk moment van de dag.

In samenwerking met Angelique Foré (Angel For Ever), stond Bureau Blanc in voor de volledige rebranding van Marie Méro. We zorgden voor een verfrissende tweak van het logo, we namen de huisstijl onder handen en gaven de kleurencombinaties een upgrade. Onze grootste inspiratiebron? Less is more.

Update logo

Een kleine aanpassing kan leiden tot een wereld van verschil. Zo ook voor het logo van Marie Méro. We haalden de rode accenten uit het oorspronkelijke logo en gingen resoluut voor puur black & white. De kenmerkende bolletjes doen nu dienst als grafische elementen in alle communicatie. Strak, modern en ‘to the point’!

HUISSTIJL & BRANDING

Een huisstijl ontwerpen die elk type vrouw aanspreekt, over generaties heen? Wij gingen maar al te graag de uitdaging aan. We implementeerden een duidelijk evenwicht tussen de verschillende leeftijdscategorieën en trokken die balans door, tot het finale punt. Show us that look!